Feb(2017): Intro a l’Empresa; Relacions personals.

23.02.2017 19:47

Bona tarda,

Em dic Albert Guerrero, tinc 39 anys i visc a Barcelona.

Aquest és el meu tercer semestre del grau d’Economia. Estic matriculat de tres assignatures. Compagino la UOC amb una feina amb horaris molt canviants i la família.

La meva experiència a la UOC és molt satisfactòria i el meu interés és purament personal. La meva mare és empresària, i amb aquesta assignatura, espero poder enténdre-la millor i ajudar-la.

Ens comuniquem.

24.02.2017 12:15

Si la teva mare té alzheimer tinc el correu perfecte i en anglès per a tu, te’l passo? digues alguna cosa… va sobre alimentació.

Leave a Reply

