Primera presentació a la tutoria. (missatge més resposta pròpia)

19.12.2016 09:11

Hola molt bon dia. Més ben dit, espero! -que sigui un bon dia- i que amb el fred que fa, surti el Sol i escalfi de passada aquest ambient gèlid que hi ha a algunes valls i fondalades de la Catalunya Central.

Jo visc a Manresa. Ho podeu llegir una mica si us goiteu el meu Currículum personal tot clicant sobre el meu nom a la capçalera del missatge. Si ho feu ajudareu a engreixar el meu nombre de visites que de moment es deu mantenir per sobre del nivell (numèric) del nostre benvolgut senyor tutor (L’Eugeni Diaz, a qui li’n passo còpia i convido a fer lo mateix si és que va tard i no ho ha fet ja al Espai Virtual d’Acolliment (EVA). Dic això, ja a tall de tertúlia, que podríem fer si volguéssiu i si no ja la faré jo tot sol -que si una cosa m’agrada fer és explicar-, sobre la frase -castellana on les hi hàgiga- de “gustar algo más que a un tonto un lápiz”.

Es tracta, certament, d’una apreciació -potser certa en aquest nostre ambient de telematia- apreciació deia corrosiva. Mireu jo fará, el Febrer de d’aquí un any exactament vint anys de la meva primera matrícula a la UOC al Febrer de 1998. Alguns direu que és massa i d’altres apreciats amics i amigues direu que no hi fa res si es tracta d’una cosa “per a tota la vida”.

Primer vaig haver de pagar l’ordinador PC Pentium II que em va costar més de una mesada i mitja del que cobrava jo llavors i integra. L’empresa on treballava em va finançar una mena de crèdit però va ser entre la gelosia (mútua i recíproca amb el personal de l’empresa… i fins i tot a tres bandes! amb la gent amb qui em comunicava a través del Campus i que sabia tan i de tantes coses) que va motivar una mena més que estancament si de cloesa (tancar-se) als ulls del Món i de tothom donades una altra sèrie de circumstàncies.

No pretenc, ni distreure-us ni avorrirvos ara ni mai amb tot això, i aquí encara menys. Si us és de grat però podeu també visitar algun dels meus blogs on xerro més de mi i el que em passava, però malauradament molt més tard d’aquest primer contacte amb la Informàtica que us relato i que havia començat l’any 1986 aprenent a programar en BASIC i rebent un regal del meu germà Xavier al cel sia d’un AMSTRAD CPC-464 amb cassette.

.- noucanjosep.blogspot.com.es   d’avatars mundans i a tal d’una mena de dietari poc constant i antic des que vaig avorrir la gent a la UOC, de manera unilateral i fugint de Girona fins a que vaig venir a Manresa
.- noucanjosep.wordpress.com   que vaig començar al maig passat encetant-me com a assagista i dissertador, finalment de temes de caire religiós
.- letsdotheexercise.wordpress.com   on miro de mantenir fresc el meu nivell d’anglès que només puc practicar una hora a la setmana al Club Social del Projecte MOSAIC per a gent de la Catalunya Central amb problemes de Salut Mental i addiccions en clau d’humor.
.- grauenadeuoc.wordpress.com   On penjaré tot el que em vagi comunicant de manera oberta, al grau que començo i que com podeu veure allà es va iniciar abans i després de 1998 amb “severals” continuamentes de estudi a la UB i UVic
.-xerrarperxerrar.wordpress.com   Molt semblant al noucanjosep del wordpress però de una altra temàtica (més humanista diria jo ara)

I, finalment el blog peraccediralwordpresssiusplau.wordpress.com encara per estrenar.

De moment això, ara haig de marxar a treballar que l’autobús no s’espera, però Dilluns que ve… hi torno! A reveure!
Joanna Salváns Arola

09.01.2017 13:07

Hola què tal?
Doncs, ¿sabeu? l’altre dia somniava amb el meu desaparegut germà Xavier (desaparegut perquè és mort hehe o a Amèrica!) i es veu que estava jo tot convençut que el model CPC-464 de AMSTRAD, del que en tenia dos exemplars de col·leccionista anàven amb CD-Rom… no ja ni en Disquetera! eren com un portàtil i estava posant a carregar-ne la “bateria” a la xarxa elèctrica! Com si no se sabés que els primers ordinadors abans del PC’s, els primers ordinadors comerciats eren de memòria (com el módem) externa i en forma de K-7 (cassette) (Per exemple des de el New Brain, el Spectrum o també el Commodore64, el Amstrad mateix o els després adquirits per un companyia espanyola /dreigon/ que ve a ser DRAGON.
En el somni en tenia dos de suposats i diferents d’aquella mena de capsa de braç de gitano i algun altre computador de coleccionista de més antic i sorprenent (en la forma i en les prestacions… és que prenc medicació! hehe, no en sèrio que prenc una injecció quinzenal cada catorze dies, així s’escau el mateix (dia) de la setmana… i si cau en festiu… doncs s’espavilen! caram!
No, dit seriosament quan em posen o administren la Risperdal CONSTA (dos de 50 mg i un de 25 de manera que a una banda del gluti o del tríceps del braç -si fos de la complexió del Stallone o del Swartzennegger-, n’hi van 75 i a l’altra 50 no només és que somïo molt… per mí com en l’acudit de la multa i el que pregunta a la poli si corria massa: “No! és que volo -amb la injecció-, massa baix!”
El que volia recuperar d’aquell missatge del dia 19 de desembre, en què també s’escau que finalitza la novena que resem des dels dies 11 (i fins al 19 és clar!) cada mes i que segurament motiva algun premit en la comunió de la efemèride (i ho dic per que ara no duc l’agenda per veure quin dia tocava la punxadeta que la última va ser el dijous tot just abans de cap d’any ( i per tant dia 29/XII) (i, ja és això, l’injectable també feia tot l’efecte) no sé estic mirant de trobar explicacions al somni que va ser la setmana passada “em” la data del missatge. Que hi ha algú?

Ara en serio, volia sapiguer si algú trobaria encertat de poder enviar-nos notes de veu amb els emilis o creieu més encertat de posar-nos a manifestar les nostres “expressions” en blanc i negre (com del que diuen dels qui somniem en color els anglesos: que estem sonats! haha Com la dona de’n Basil Fawlty que sant Basili va ser el 1 de Gener… recordeu a en Manuel! que en la adaptació de TV· (i el 33) representava que era mexicà i resulta que era de Barcelona!

Cuando menos ni hi fa aquest fred (ni el d’allà a les Anglaterres) a Barcelona… no trobeu?

Ben cordialment Josep Salvans Arola.

Leave a Reply

