Respostes a Si Avui és Dilluns… (Tercera setmana)

09.12.2016 10:53

Hola què tal? Abans que dingú, i, novament, soc el primer de dir-hi la meva -aprofitant, també novament, l’avinentesa-, tot i que no siguem a dilluns i per tant demano comprensió per a tot el que ara us diré del que vaig dir el dia 5-XII.

1)No recordo ara ni he llegit novament el que vaig dir dilluns dia 5

2)No ho considero transcendent (el que vaig dir el dia 5), malgrat això però i a fi i efecte de “limar asperezas” -virtuals o no, que tot són percepcions- i precisament sobre això i els “gustos” No hay nada escrito! Qué va! (dit irònicament)

3)Proposo que aprofitant que el quòrum no cristal·litza (ara que van venir els Crystal Fighters a Barçalona) se’ns fés una introducció al concepte de l’AEP. Em refereixo a l’esperit de la norma de l’AEP i des de quan es practica a la nostra nació per exemple i quines en són les exactes finalitats, a banda de la que personalment intueixo com a alliberadora de càrregues (poso que psicològiques) dels diferents i pretèrits ara sempre aprenentatges(rebuts) i docències(impartides). Tot sigui per anar a millor.

4) Entenc la AEP sempre com un procés de Actualització (amb connotacions digitals i de informàtica lo de actualitzar per exemple i doncs un programa o docència rebuda) a una nova concepció sempre més actual i que hauria de ser estretament local a mesura que avancéssim en els estudis, de aquí un cert i inconscient com gairebé involuntari “recel” per part meva en la introducció i comentari(del dia 5 s’entén), i això és important que vaig fer abans d’anar a treballar i perquè tenia un espai mort de temps que els demés dilluns no té perquè donar-se a la tarda on acudeixo puntualment al Espai Social La Pedrera dels carrers CaritatXBilbao de Manresa a fer Francès inicial i Taller de memòria majoritàriament amb persones afectades per la meva malaltia -o una altra de semblant i mental-; i amb gent gran.

5) Així doncs i que quedi expressat en un punt i a part, demano disculpes per la espontaneïtat del comentari del dia cinc de Desembre que, i creieu-me vosaltres i el senyor Eugeni ho percebria si ens ho estiguéssim explicant, vil traïdoria en tant que no vaig fer aquell dilluns cap lectura de les proposades sobres el meu missatge inicial i de presa de contacte amb ell excusant-me com seria obvi per les diferents anades i vingudes per la UOC que no vol dir que hagin estat no reditoses o productives sinó que molt menys, precisament ufanadores donats els Pretèrits resultats a les CCEE(Ciències Empresarials) i que voldria mirar de convalidar i per tant serien l’objecte del meu principal treball aquí i d’ara en endavant.

6)Suposo que, i també en demano el by-pass i introducció a l’esperit de la norma en crear el fòrum que a veure si el senyor Eigeni ens escolta i explica, el fòrum en principi és un espai obert al que l’Eugeni hi té el poder però tots podem manifestar les nostres inquietuds. De la mateixa manera que jo inquietament he fet com el cul de’n Jaumet com us venia dient (i no té perquè això tenir cap connotació negativa) he fet a la UOC (anades i vingudes) i que volen il·lustrar el que ens pot passar a qualsevol amb un objectiu poc clar i definit Ja sigui per inputs o anava a dit outputs però serien inputs externs encara que relativament perquè parlo per exemple del fet de estar ja treballant o entrar a fer-ho en l’assessoria familiar si viviu a comarques. Molt bé ..

7)Demanar doncs disculpes per haver introduït un TEMA SECTARI en tant que no tothom és ja vell com jo no s’ha entretingut a “retomar viejas aventuras” que seria empendre vells objectius (intrínsecament inacabats)

8)Exposar la necessitat de que I AIXÒ VA PER TOTS ens ha seran oferts una sèrie de coneixements de caire sociocultural que inevitablement farem nostres i aplicarem durant anys hi ha qui en la seva pròpia feina -i vida!- i desestructurar això te una càrrega lectiva prou important tant en el sentit d’aplicar-ho dòcil o gràcilment, és a dir tant si no ens ho convaliden com si passem a segon cicle de pet(si és que hi ha segons cicles ara que ho dubto i era de tercer a cinquè de llicenciatura i no Grau)

9)Explicar moltes coses no té cap gràcia en determinats casos de retard, tot i que és ben cert que si no s’han fet unes coses és perquè se n’han fetes unes altres, però això d’explicar ho fa l’edat que jo ja en tinc alguna i que no vol ser MAI avassalladora ni desconsiderada i agrairé sempre em corregeixin vostès i aquí i arreu del Món. M’agrada improvar-me en totes les vessants de que soc capaç fins que rebento i m’ingressen hehehe(és broma)

Vaig a revisar la ortografia, que per a un estudiant de filologia faria vergonya i us emplaço a una nova trobada… per què no? aquí mateix. “Sanamente” i amb bons i molt nobles desitjos, Josep Salvans Arola

— Missatge original de Eugeni Diaz Tellez (ediazt@uoc.edu) per a Fòrum Assessorament enviat el 07.12.2016 20:43

Benvolgudes/ts,

El que comenta el Josep sobre l’Avaluació dels estudis previs (AEP), és molt important per tots aquells que tingueu la possibilitat de convalidar assignatures dels vostres estudis previs, universitaris, CFGS, idiomes oficials (B2), entre d’altres.

Algú més voldrà demanar l’AEP i vol fer algun comentari?

Endavant!

Eugeni Diaz Tellez
Tutor Grau de A.D.E.
Estudis d’Economia i Empresa

Leave a Reply

