Espai Més… Incorporació 3-XII-16

jsalvansaVoldria fer cinc cèntims de la meva persona en tan que en d'altres 
ocasions s'ha considerat gairebé de necessitat i fins i tot d'entesa.
   Personalment doncs podem dir que gairebé me n'ellorgulleixo de la meva 
trajectòria professional, que, per bé que és cert! va esdevenir-se a l'aixopluc del
meu pare principalment en una -i mai més ben dit- fèrria sinergia -donat l'ambit
d'ocupació- i desenvolupament de tasques que ens mantenia ocupats i diligents. 
   Ignoro doncs i fins a quin tan minso punt s'haurien desenvolupat les meves 
activitats a l'ombra de l'Institut de la Seguretat Social ni si haguera estat 
possible o com ha dit algú alguna vegada "ja fóra mort" I no és broma. Certament 
n'hi dec molt a el meu Cap(Boss, Jefe) i és ben cert i no us enganyo que vaig 
ensortir-me de la vida laboral amb un seu No m'ho feia dingú en relació a unes peces
de les que un altre dia us en passaré informació i que van motivar, entre d'altres 
daltibaixos una baixa per "teniditis" de 5 anys.
   No us atabalaré però ni amb termes mèdics ni amb resolucions de caire: 
¡Tècnic!... haha! Però sí que em sembla esdevé de llei i justícia d'informar en 
aquest petit raconet accessible durant tot el semestre de la que també ha motivat 
baixa de la seguretat social -al menys en règim general ara-, i que és... bé abans 
de que algú es posi a fer escarafalls dir que ni soc agresiu ni vinc de la presó...
al menys de cap Centre Penitenciari entès així, donat que el MEU TRANSTORN MENTAL 
SEVER en manera de Esquizofrènia Paranoide ha mellat en la meva personalitat 
reaccions del tot poc previsibles i capritxoses (és cert!)
   Alguna vegada, -i perdoneu la franquesa-, m'he imaginat, -jo fumo ¿eh?- a na mi 
mateix... doncs entre excusant-me entre explicant una mena de podríem dir-ne 
"detonants" (si encara tingués migranyes, que déu vulgui que no tornin) atribuint la
entre flaquesa i adoberia de la meva ment i doncs personalitat a determinats alts i 
baixos i conviure amb determinats, i separats tradicionalment, ambients, tarannars i
vocabularis. Per resumir-ho ufanament: "Cada maestrillo tiene su librillo".
   Som doncs tots i totes lliures de mirar de relacionar-nos i de mirar de no 
fer-ho. S'entén perfectament. Només demano ajut per a mantenir-me prou capacitat per
a desenvolupar-me en tan competitu ambient i una mica de gràcia per fer-ne, de 
l'estada aquí, un no-disgust.
   M'HE MATRICULAT de Introducció a l'Empresa, i tinc 46 anys. Visc a Manresa, en 
una llar-residència per a disminuïts psíquics i treballo d'ajudant d'encarregat en 
una deixalleria unes deu hores a la setmana. Cobro una pensió 610-630€ i la part 
proporcional de salari mínim que és compatible, per a quan sigui gran... hehe! fins
a els 400€ al mes, més amb 14 pagues anuals i vacances. Un contracte d'obra o servei.
   Ben cordialment, Josep Salváns Arola.
Leave a Reply

