Emilis al tutor 2, 3 i 4. Primera setmana de Desembre del 2016

2

benvolgut senyor Eugeni,

Miraré de remenar papers antics que tingui. Haig de confessar que ignoro com s’anomena aquest “certificat d’estudis” que, -ara m’ha vingut com un flaix-, em sembla que voltava les cinc mil de les antigues pessetes i que les universitats “Privades” no emeten gratuïtament en contrast amb les públiques. No el vaig demanar mai. No disposava de l’import i tampoc va “cuallar” l’escomesa de llavors.

Opino que fóra bo de telefonar-hi? a la UVic? O potser en una ocasió anterior sí que va passar, a principis de segle, -i no és broma-, que vaig fer una mena de “convalidació” a la UNED en un meu expedient de Enginyeria Mecànica Industrial Tècnica, llavors, i allà em van dir que hauràs de pagar-ho dues vegades un cop que m’ho volia endur cap a la UOC.

També em permeto de pensar que si tot plegat ha de suposar… bé… telefonaré a la UVic ara.

Li n’informo. Josep Salváns Arola

— Missatge original de Eugeni Diaz Tellez (ediazt@uoc.edu) per a Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) enviat el 28.11.2016 23:57

Josep, en primer lloc vull donar-te la benvinguda al Grau d’ADE!!!

He vist pels teus correus i en el teu CV que has estat molt actiu a l’UOC!

En relació a l’avaluació d’estudis previs (AEP) dels estudis cursats a la UVIC, si em fas arribar la informació que tens, podrem valorar com presentar aquest tràmit per convalidar les màximes assignatures possibles.

Si vols que comentem qualsevol altra tema m’ho dius i en parlem.

Estem en contacte!

Eugeni Diaz

3

Benvolgut senyor Eugeni,

demà tramitaré el Certificat Acadèmic Personal a la UVic. Així es demanarà i pagarà demà al dematí i es passarà a la seva secretaria virtual (de la UVic) via correu electrònic,

el corresponent document bancari per un import de 31€ (28€ + 3’00€ de Correus) juntament amb una sol·licitud del certificat,

i s’ha de rebre, depenent de la ciutat espanyola en uns 10 dies.

Li’n passaré còpia -quan m’ho demani-, demà o quan el rebi (el C.A.P. per correu) de la mateixa manera que en faré entrega de còpia a la Seu del Bages.

Molt agraït i a disposar!
Ben cordialment, Josep Salváns Arola

4

Benvolgut senyor Eugeni,

Donada l’escassetat dels recursos, i un determinat cost d’oportunitat per a mi que suposa el dispendi ara en el document hem, amb l’ajut de les noies de la Seu del Bages i donada una experiència que em va ésser donada precisament en una altra ocasió en que em sembla que volia pujar al tren de les CCEE a la UOC i que per cert no vaig poder pagar (com ara!) Faré aquest pagament tal i com els vaig indicar al final i abans de xerrar amb vós en emplenar paperassa, faré aquest pagament en un codi IBAN i SWIFT a partir del proper dia 20 de Desembre en que haig de percebre la retribució extraordinària de Nadal i aquella cost d’oportunitat que li comentava en aquest mateix paràgraf suposarà que fins aquell dia pugui disposar d’aquests dinerons donat, per exemple que conjuntament amb els diners de butxaca pautats de l’ordre de 4 euros cada dos dies i el tenir la majoria de necessitats bàsiques cobertes a la Residència MUTUAM LA Sardana per a disminuïts psíquics on resideixo, em seran suficients per “viure” i per una convalidació que podem tramitar entre tots a partir de llavors i cada semestre (i aquesta era l’experiència a Empresarials UOC) ja hi serem a temps! Em fa molta il·lusió convalidar el que ja sé i començar, si pogués ser a partir de segon curs. També dir-li que hauria de tenir… però no ho trobaré, deu estar per casa la mare!… un llistat de les assignatures que es van adaptar al pla nou de la UVic des de el CAdscrit de la UB (al mateix Vic) i que si trobés li faria arribar per tal de que en poguessim anar treient suc!

Ben cordialment, Josep Salvans Arola

— Missatge original de Eugeni Diaz Tellez (ediazt@uoc.edu) per a Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) enviat el 30.11.2016 22:43

Benvolgut Josep,

Veig que les gestions que has fet han donat els seus fruits, així doncs resto a l’espera del document que et facilitin per comentar-ho.

Estem en contacte!

Eugeni Diaz

Leave a Reply

